Tilts pār Salacu 3 km augšpus Salacgrīvas - pirmais dzelzsbetona tilts Baltijā.
Celts 1908.g.,atklāts 1909.gada 13. jūnijā. No tilta paveras raksturīgs skats uz Salacas - Latvijai nozīmīgākās lašupes, ieleju - dabas liegumu. Vecsalacas tiltam ir 5 laidumi un tas sastāv no nepārtrauktām divlaidumu sijām krastos pēc shēmas 17,90m + 17,90m un 18,15m garas pārtrauktas sijas tilta vidū. Tilta šķērsgriezumā bija 4 sijas. Virs balstiem izveidotas diafragmas.
Siju augstums virs balsta – 2,04m, laidumā – 1,44 m
Brauktuves plātnes biezums – 0,14m
Brauktuves platums – 4,5m Ietves platums – 1,25m
Tiltam bija svarīga loma satiksmes ceļu attīstībā Salacas novadā, jo pašā Salacgrīvas centrā šai laikā darbojās tikai pārceltuve. 1944.gadā vācu karaspēks atkāpdamies uzspridzināja krasta balstus un nepārtraukto siju malējos laidumus. Pēckara periodā tos atjaunoja koka konstrukcijā, un tā tiltu ekspluatēja līdz pat 1962.gada, kad balstus un laidumus atjaunoja sākotnējā izskatā. Sprādzienā bojātie betona upes balsti tika izlaboti, tos ietērpjot dzelzsbetona apvalkā.
Atklāšanas ceremoniju vadīja Vidzemes gubernators. 1909.gada 20.jūnija „Limbažu Ziņās” rakstīts: „Pilsētas robežu sākumā uz Rīgas pusi bija celti goda vārti, kuros viesi sagaidīja apriņķa priekšnieks. Augstais viesis līdz ar saviem pavadoņiem piebrauca ar automobili un pēc apsveicināšanās tūliņ devās uz pareizticīgo baznīcu. Pēc tam apmeklēja pilsētas valdi. Plkst. 6 automobīlis viesi aizveda tālāk uz Salaci atklāt pār Salacas upi pie Vec-Salacas muižas no dzelzs betoniem celto tiltu. Pie atklāšanas bija klāt vēl šādi kungi: rezidējošais Landrāts, Landmaršals, Vidzemes-Igaunijas zemes kultūras biroja direktors barons Štakelbergs, apriņķa deputāts Dikļu barons Volfs, guberņas valdes virsinženieris un būves darbu vadītājs inženieris”. Latvijas teritorijā dzelzsbetona tilti ieviesās ātrāk kā citās Krievijas impērijas provincēs, jo šeit darbojās Vācijas dzelzsbetona būvfirma „Wayss und Freytag A.G.” Tilts Vecsalacās ir viens no diviem dzelzsbetona ēras sākumposma tiltiem Latvijas zemesceļos, kas daļēji saglabājušies neskarti. Otrs tilts ir pār Gauju pie Strenčiem. 1960.gadā Salacgrīvas centrā uzbūvēts jauns dzelzsbetona tilts, seno tiltu izmanto tikai vietējas nozīmes satiksmei. Kā arī 1994.gadā, laikā, kad tika veikti jaunā tilta remontdarbi. Latvijas teritorijā dzelzsbetona tilti ieviesās ātrāk kā citās Krievijas impērijas provincēs, jo šeit darbojās Vācijas dzelzsbetona būvfirma „Wayss und Freytag A.G.” Tilts Vecsalacās ir viens no diviem dzelzsbetona ēras sākumposma tiltiem Latvijas zemesceļos, kas daļēji saglabājušies neskarti. Otrs tilts ir pār Gauju pie Strenčiem.